Nowe screeny (Goldust + Orton), Wielkie zmiany w systemie walki, Wygląd zmarłych legend, Render Bad News Barretta

Aby przeczytać newsa kliknij "czytaj dalej"

Dziś pojawiły się nowe screeny z Goldustem i Randym Ortonem


IGN opublikowało artykuł na temat kolejnych zmian w WWE 2K15 jakie wniesie Visual Concepts wraz przy współpracy z Yuke's. Autor tekstu na wstępie pisze, iż wszystko jest po prostu inne i nie ma innego określenia na tą grę niż symulator wrestlingu. Balans, tempo oraz waga mają znaczenie w grze i są odwzorowaniem rzeczywistości. Wszystko sprowadzać można do tak małych rzeczy jak dokładna wysokość lin gdyż wcześniej nigdy nie było to tak dokładne. Jednak zmiany zaszły również w wielkich rzeczach takie jak nowe systemy i mechanika. Zmiana systemu grapplingu jest tego przykładem. Wcześniej pojedynek zaczynało się od podbiegnięcia do rywala i wykonania mu DDT lub backbreakera, wiadomo nie wygląda to tak w walkach w WWE dlatego zaszły zmiany w grze i kiedy chcesz wykonać grapple w początkowych fazach pojedynku gra zainicjuje nowy system chwytów. Każdy fan wrestlingu wie jak rozpoczyna się pojedynek, zawodnicy poruszają się w prawą stronę i po chwili przechodzą w klasyczny uścisk za szyje, to jest jak zabawa w papier, kamień, nożyce, tu takie trzy opcje zastąpią przyciski, zwycięzca tej mini gierki będzie miał uprzywilejowaną pozycje w klinczu. Następnie gracze będą mieli kolejną szybką gierkę, gdyż poprzez wybór na prawej gałce będą musieli jak najszybciej wybrać pewną opcje z wielu i trzymać ją aż do ustawienia lepszej pozycji dla siebie. Podczas tego czasu gracz który wcześniej zdobył lepszą pozycje może atakować uderzeniami oraz dźwigniami. To o wiele bardziej przypomina rozpoczęcie prawdziwej walki niż wykonanie spine-bustera zaraz po uderzeniu w gong. W początkowych fazach pojedynku nie będzie można wykonywać wszystkich ataków grapplingowych, będą one możliwe do wykonania dopiero po lekkim wymęczeniu przeciwnika. Mówiąc o zwykłych uderzeniach, w WWE 2K14 były one bardzo szybkie jednak w 2K15 będą odpowiednio wyważone a w dodatku będą bardziej celne, to oznacza, że wymiana ataków nie będzie taka energiczna jednak takie właśnie one są w wrestlingu. Grappling przeszedł kolejną kluczową zmianę - cztery pośrednie ataki grapple na prawej gałce zniknęły, teraz gdy wykonujemy atak z klinczu wystarczy nacisnąć lub przytrzymać przycisk do grapple wraz z kierunkiem w którym chcemy wykonać dany atak. Zmianą uległy Irish Whipy, wejścia na narożnik i inne podobne akcje gdyż wszystkie animacje były nagrywane w ringu o prawdziwych wymiarach. W końcu wygląda to jak rzeczywisty pojedynek. W WWE 2K15 pojawi się również nowy system staminy, który będzie odpowiedzialny za nasz sukces w pojedynku. Bieganie w koło ringu aby uciekać przed rywalem może wydawać się zabawne do momentu gdy twój zawodnik wykończy się całkowicie i nie będzie mógł już powrócić do swojej dyspozycji. System staminy prawdopodobnie będzie posiadał trzy mierniki i gdy jeden spadnie do następnego poziomu nasz zawodnik będzie poruszał się wolniej i będzie mniej odporny na otrzymywanie ataków. Stamina będzie miała także znaczenie co do animacji wykonywania finishera znikąd oraz na lecącego rywala. W tym roku waga ma odgrywać znaczenie i Rey Mysterio nie wykona slama Big Showowi. Co do dźwigni  to większych zmian nie zauwżono. Różnice są jednak w animacji odczuwania bólu i przyjmowania akcji.  

Jared2K z forum 2K kilka dni temu odpowiedział na pytanie dotyczące wyglądu zmarłych legend, które nie miały swojego skanu dokonanego przez ich firmę. Jared napisał, iż osoby z Visual Concepts mają takie umiejętności, że zrobią to doskonale za pomocą zdjęć posiadanych przez WWE tak jak robiono to z legendami występującymi w grach NBA.

Na krótkim trailerze który wczoraj został opublikowany zauważyć można:
  • brak oświetlenia nad ringiem, jednak prawdopodobnie jest to tylko efekt screenów z wersji niesfinalizowanej
  • rampa wygląda na dość krótką ale to prawdopodobnie z tej samej przyczyn co punkt wcześniej
  • apron WWE Network
  • fani wyglądają bardzo dobrze i są oni zróżnicowani
  • wciąż brakuje miejsce gdzie przebywają ring announcerzy i timekeeper (update: jednak jest http://i.imgur.com/YPShUzf.jpg)

Jeden z userów na forum o WWE 2K15 podał listę rzeczy które powinny być do odblokowania wraz z przechodzeniem rywalizacji Triple H'a z Shawnem Michaelsem, nie powinienem ich wklejać w newsa gdyż są nie potwierdzone jednakże są bardzo prawdopodobne:
HHH (retro) in suit attire
HHH (retro) jean jacket attire
HBK Summerslam 2002 "wife beater" and jeans attire
HHH Summerslam attire
SummerSlam 2002 arena
HBK Survivor Series 2002 attire (brown unfinished "H" tights)
HHH Survivor Series 2002 attire
Booker T Survivor Series 2002 (!!!!!)
Chris Jericho (retro) Survivor Series 2002
Kane (retro) Survivor Series 2002
RVD (retro) Survivor Series 2002
Survivor Series 2002 arena
Shawn Michaels Armageddon 2002 attire
HHH Armageddon 2002 attire
Armageddon 2002 arena
Monday Night Raw 2003 arena 
HBK Backlash 2003 attire
Kevin Nash Backlash 2003 attire
Booker T Backlash 2003 attire
HHH Backlash 2003 attire
Ric Flair 
Chris Jericho Backlash 2003 attire
Randy Orton 2003 attire
The Hurricane (wątpliwe)
HBK SummerSlam 2003 attire
HHH SummerSlam 2003 attire
Goldberg (wątpliwe)
SummerSlam 2003 arena
Batista 2003 attire
HBK Royal Rumble 2004 attire
HHH Royal Rumble 2004 attire
Royal Rumble 2004 arena
HBK Bad Blood 2004 attire
HHH Bad Blood 2004 attire
Bad Blood 2004 arena
Autor: Replicant13

Na jednym z video IGN można zobaczyć render jaki w WWE 2K15 będzie miał Bad News Barrett


W Polsce dostępne będzie również wydanie specjalne „Hulkmania Edition” w cenie ok 430 zł. Do naszego kraju trafi jedynie kilkadziesiąt sztuk, więc warto zamówić ten produkt w preorderze. Więcej informacji można znaleźć tutaj

POPRZEDNIE NEWSY:
Posty z Facebooka nie zawsze docierają do Was, dlatego jeżeli chcecie być na bieżąco włączcie powiadomienia nowych postów (screen jak to zrobić - http://bit.ly/1AdrG5J)

4 komentarze:

  1. Te zmiany będą też na ps3 czy tylko ps4 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie podawane newsy od IGN dotyczą wyłącznie PS4/XOne, nie wiadomo jeszcze jak to będzie wyglądać z 360/PS3

      Usuń
    2. Trochę głupio, że tyle zmian i inwestycji tylko na next-geny, bo więcej osób ma konsole starszej generacji.

      Usuń

Przeczytałeś post? - Skomentuj go wyrażając swoją opinie na ten temat.

 
Data założenia: 01.08.2013 | Prawa autorskie: WWE | Grafika: 2k.wwe.com, psd-dreams.de, WWEVerdePL